Слиједи изградња канализације у Новом насељу и дијелу Омерагића
Око 170 домаћинстава Новог насеља и дијела Омерагића ускоро би требало да имају много боље услове живота, након што у њиховим насељима буде изграђена канализациона мрежа, резултат је ово састанка градоначелника Милорада Симића са представницима становника ова два насеља.
Градоначелник Милорад Симић истакао је задовољство заинтересованошћу грађана за рјешавање овог веома значајног питања, који ће „покрити“ улице Стевана Синђелића, Косовке дјевојке, Филипа Вишњића и Бранка Ћопића.
“Имамо пројекте, имамо иницијална средства и разговарали смо о начину затварања финансијске конструкције, односно да домаћини не уплаћују таксу за прикључак која је прописана, него да заједно учествујемо. Већ сљедеће седмице биће расписан тендер за изградњу канализационе мреже процијењене вриједности од око 600.000 марака. Хоћу да вјерујем да ће први прикључци бити могући већ у наредних пет мјесеци”, казао је Симић додавши да ће мјештани и град заједно учествовати у пројекту.
Борис Његомировић из Новог насеља додаје да ће унапрјеђење инфраструктуре много значити свим становницима овог дијела града.
“Људи у једном дијелу насеља живе у заиста тешким условима, још увијек је макадамски пут и блато, а доста је младих који ту праве куће и формирају своје породице. Ова прича је заиста позитивна, што показује и одзив становника”. казао је Његомировић.
Пројекат је поздравио и Владимир Холовка из Улице Стевана Синђелића у Омерагићима.
Из Одјељења за стамбено – комуналне послове Градске управе појаснили су да је планирано да буде изграђено око 850 метара канализационе мреже у Новом насељу и 1.540 метара у Омерагићима.
“Радови у Новом насељу обухватају око 30 домаћинстава у улицама Косовке дјевојке, Филипа Вишњића и Бранка Ћопића, док је у улици Стевана Синђелића предвиђена изградња канализационе мреже за нових 140 корисника”, појаснила је Николина Маркуљевић из овог одјељења.
Иницијалном састанку присуствовао је и шеф клуба посланика СНСД-а у Народној скупштини РС Игор Жунић, те одборници у локалном парламенту.