|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
ØReferat za normativne i druge stručne poslvoe za Načelnika opštine ØReferat za odnose sa javnošću ØReferat za provođenje postupka javnih nabavki ØReferat za provođenje postupka javnih nabavki male vrijednosti ØReferat za strateška planiranja i investicije ØReferat za adm.tehni. poslove za načelnika opštine ØVozač |
||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Ø Operativno dežurna vatrogasna služba Ø Preventivno servisnaslužba |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
||||
Ø Načelnik odjelenja za opštu upravu Ø Referat za Ø Referat za normativno-pravne i druge stručne poslove Ø Referat za informacioni sistem Ø Referat za poslove mjesnih zajednica, biračke Ø Referat za prijem podnesaka Ø Referat protokola Ø Referat arhive ØReferat za radne ØReferat za administrativne poslove Skupštine opštine Ø Matičar u matičnoj službi Ø Matičar u mjesnoj kancelariji Ø Referat ekonomata ivoznog ØPortir Ø Kućni majstor Ø Operater na računaru – daktilograf Ø Spremačica
|
Ø Načelnik odjelenja za privredu i društvene djelatnosti ØOdsjek za društvene djelatnosti Ø Šef odsjeka za društvene djelatnosti ØReferat za javna preduzeća i ustanove ØReferat dobrovoljnog udruživanja građana ØOdsjek za boračko invalidsku zaštitu Ø Šef odsjeka za boračko invalidsku zaštitu ØReferat za boračko-invalidsku zaštitu i civilne žrtve rata Ø Referat za knjigovodstvo, boračko-invalidsku zaštitu i evidencije Samostalni referati: Ø Referat za upravno-pravne poslove iz oblasti preduzetništ. ØReferat za poslove poljoprivrede,vodoprivrede,šumarstva, lova, ribolova Ø Referat za ruralni i agroekonomski Ø Referat za privredu , planiranje i preduzetništbo ØReferat za lokalni ekonomski razvoj |
ØNačelnik odjelenja za finansije Ø Referat za finansije Ø Referat za praćenje lokalnih opštinskih prihoda Ø Referat za praćenje i analizu naplate lokalnih prihoda ØReferat za evidentiranje naplate lokalnih prihoda Ø Referat za praćenje i analizu poreza na neokretnosti Ø Referat knjiženje javnih prihoda , ØReferat za knjigovodstveno-finansijsko praćenje ostalih budžet. korisnika Ø Referat za unos trezorskih naloga za plaćanje Ø Referat za odobravanje plaćanja i poravnanja uplata Ø Referat za obračun ličnih primanja i vođenje blagajni trezora Ø Referat za planiranje, izvršnjenje |
ØNačelnik odjelenja za prostorno uređenje ØReferat za normativna i druga pravna akta ØReferat za vođenje imovinsko pravnih poslova vezanih ØReferat za prostorno uređenje i ekologiju ØReferat za prostorno uređenje ØReferat za izdavanje dozvola ØReferat za vođenje propisanih evidencija u okviru Ø Referat za urbanističko-građevinske poslove ØReferat za poslove razvoja,povratka, obnove i izgradnje ØReferat za geodetsko-građevinske poslove
|
Ø Načelnik ØReferat za planiranje i organizaciju civilne zaštite Ø Referat za poslove civilne zaštite Ø Referat za administrativno-tehničke poslove civilne zaštite Ø Referat za upravljanje parking servisom ØReferat za komunalne poslove, uređenje građevinskog Ø Referat za upravno-pravne i druge stručne poslove iz ØReferat za upravno-pravne i druge stručne poslove iz Ø Referat za upravno-pravne poslove i evidenciju ØReferat za komunalne poslove i puteve |
Ø Načelnik odjelenja za insp.poslove ØOpštisnki veterinarski Ø Opštinski tržišni inspektor ØOpštinski inspektor za hranu ØOpštinski urbanističko-građevinski inspektor ØOpštinski poljoprivredni inspektor ØKomunalni policajac ØReferat za poslove upravnog rješavanja i izrade rješenja |
Radno vrijeme:
ponedjeljak – petak 07.30 do 15.30
pauza: 10.30 do 11.00